Nya äventyr

Ja tiden går snabbt och från arbetslös till arbete. Under 3 veckor klättrade jag nästan på väggarna, blev konstigt nog irriterad på mig själv eftersom jag bara satt i soffan. samtidigt som jag kände att jag ville ha något att göra, men orkade inte. På bara några dagar blev jag en soffpotatis. Förra måndagen blev jag uppringd, träffade personen på onsdagen och fick då veta att jag skulle börja jobba i Skellefteå och började sedan på fredagen. Ja snabbt går det! Så nu har jag ett vikariat ett tag framöver = något att göra på dagarna och kommer ifrån soffan. Det är ju toppen!

Detta betyder dock att jag måste flytta hem till Skellefteå, för det här med pendling fungerar inte riktigt för mig. Känns som att jag inte gjort annat, min sambo hade inget emot detta och därför kommer vi nog flytta. Sedan vet man ju aldrig vart jag kommer få jobb sen, men det här är i alla fall en början.

För stunden känns det både tråkigt, men samtidigt som en lättnad. Får ta dagarna eftersom.

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0