26 Juni

Idag är det mammas dag, tycker om när någon fyller år. Blir en massa gott att äta.
Ja jag tycker som sagt om mat och annat sötslisk, men jag var värre som barn. 

Vi har firat henne med tårta och kinamat och hon har ju självklart fått presenter. 
Sedan har hon följt mig på stan, så jag fått köpa kläder till sommarjobbet och även kläder att ha på fritiden.
Har slängt, ja det mesta ur min garderob och vill inte gå utan kläder i sommar. Är inte så varmt ännu. 

Så det inhandlades, en klänning, jeans, t-shirt, playsuit, kofta osv. Snart har jag en ny garderob. 
Tänkte att jag skulle visa mina inköp, men de är på nedervåningen. 

Är som sagt inne på min sista "semestervecka" innan Side. Kommer kännas kanon att ha något att göra på dagarna. Det är ensamt när andra har jobb.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0