Slutet av sommaren

Hej
Nu är sommaren snart över har 2 veckor kvar av sommarjobbet & sen bär det av till värmen. 
Sommarjobbet har varit väldigt lärorikt och jag har lärt känna mig själv väldigt bra. 
Jag har förstått hur dåligt självförtroende jag fått på senaste och har varje kväll tankar om att:
har jag sagt något som jag inte skulle ha sagt? eller gjort något jag inte skulle ha gjort? 
Men nu har jag faktiskt börja tänka jag får skärpa mig, det är inte den Veronica jag känner igen.
Jag menar man kan inte göra mer än sitt bästa? 

Nåja nog om det. 
I helgen som var var jag på tre olika kalas, i fredags firade vi en 75 års dag. I lördags åkte vi till Umeå för att vara med och döpa Edward (son till barndomskompis).Jättemysigt att få fara hem igen och vara i sin egen lägenhet.
Söndagen åkte jag till Skellefteå igen och åkte direkt till Elin för att fira att hon blivit 23 år.
Bjöds på en massa gott fika på alla kalas så nu har jag fikat för ett år framöver (ungefär).

Helgen som kommer blir det kanske Umeå? eller nä jag vet faktiskt inte om jag orkar sitta på bussen. 
Jag som pendlade ett helt år, orkar inte ta bussen fram och tillbaka över en helg. Ja så är det faktiskt. 
Är less på allt som har med buss att göra, kanske hade varit annars om man hade någon att prata med.

Nä nu blev jag trött, Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0