Fest & 1 år

Hej

Nu är helgen över och inflyttningsfesten med, det blev lyckat med välkomstdrink, spel, lek & sedan utgång.
Vi kom inte i säng förrens vid halv 4 och somnade inte förrens efter 4, vaknade halv 10 imorse och det känns att man fått liten sömn. Men det var värt det ! Var även guld att Robin & Pahlberg körde hit och hem under kvällen bara för att träffa oss och se hur vi har det. Det var verkligen trevligt att alla kom och förgyllde vår kväll.

I fredags firade jag och Johan 1 år så vi for på Spa, och sedan gick vi ut och åt och sedan bio. Senare på kvällen dök Mina upp och var här hela helgen. Du är välkommen om 3 veckor ;)
På lördag morgonen dök Sannah upp och vi åkte ner på stan och hann gå där en stund, sedan var det dags för partyt.

Idag har jag och Johan bara slappat & städat, det blir ju som sagt ganska stökigt. Men sannah är ju en stjärna och sköljer ur alla flaskor mitt i natten så det blir ju inte alls lika mycket att göra för oss. & Grattis på födelsedagen förresten, glömde muffins till frukost men du får det nästa gång du kommer!

Tack för en trevlig helg/kväll !!
Puss
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0